lördag 8 december 2012

Facebooka inte under pågående styrelsemöte

Asså de va så djävla skämmigt. Jag sitter i direktionen för kommunalförbundet bakom min lap top och låtsas läsa möteshandlingar när mötet beslutar att bevilja min ansökan på 60 papp å ja ba facebookade ut det samma sekund. En minut senare får jag första gillandet - från kommunalrådet i Borås som sitter mötesordförande och då ba - shit - stirrade jag upp från lap topen och där sitter han bakom sin och smilar. Snacka om att jag undvek ögonkontakt med honom resten av mötet.

Sen efter mötet då, Jag: - "Man kanske inte skulle ha kommenterat beslutet offentligt innan protokollet var justerat, typ" å han då -"Du kanske skulle ha anmält jäv". 

Ridå kan tyckas, tur att förbundsdirektören satt med och kunde intyga att jag gjort det per telefon innan mötet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar